понеділок, 8 травня 2017 р.

12.05.2017 з 14:00 до 17:00 до свята "День Матері" в адмінбудівлі Верховної Ради України по вул.Банкова, 6-8, м.Київ, відбудеться круглий стіл у формі ток-шоу на тему "Я - Мама особливої дитини. Чому я щаслива?" присвячений Мамам, які виховують особливих дітей (дауни, з синдромом аутизм). Організатором є Центр допомоги дітям з особливими потребами ВГО "Рада юристів України" за сприяння Комітету Верховної Ради України у справах ветеранів, учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та людей з інвалідністю

 12.05.2017 до свята "День Матері" в кінозалі адмінбудівлі Верховної Ради України по вул.Банкова, 6-8, м.Київ, відбудеться круглий стіл у формі ток-шоу на тему "Я - Мама особливої дитини. Чому я щаслива?", присвячений Мамам дітей з особливими потребами (дауни, з синдромом аутизм)
 
 Організатором виступає Центр допомоги дітям з особливими потребами ВГО "Рада юристів України" за сприяння Комітету Верховної Ради України у справах ветеранів, учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та людей з інвалідністю
 
 
 04.05.2017р. Постановою Правління ВГО "Рада юристів України" створено структурний підрозділ Центр допомоги дітям з особливими потребами ВГО "Рада юристів України" Керівником якого обрано Ковальчук Ольгу Михайлівну та затверджено Програму Центру допомоги дітям з особливими потребами, яка відбудеться 12.05.2017 до свята "День Матері" у формі ток-шоу на тему "Я - Мама особливої дитини. Чому я щаслива?".

Немає коментарів:

Дописати коментар