четвер, 27 лютого 2014 р.

20.12.2013р. представник Ради юристів України Мідник Тетяна Анатоліївна ввійшла в склад ініціативної групи Громадської ради при Нацдержслужбі України

      20 грудня 2013 року в будівлі Національного агентства України з питань державної служби в м. Київ, вул. Прорізна, 15 відбулось засідання Громадської ради при Нацдержслужбі України.


      Представник Ради юристів України Мідник Тетяна Анатоліївна ввійшла в склад ініціативної групи з підготовки установчих зборів з формування нового складу громадської ради при Національному агентстві України з питань державної служби, згідно Протоколу  засідання громадської ради при Нацдержслужбі України № 4/2013 від 20.12.2013р.

Інформаційне джерело
http://nads.gov.ua/control/uk/publish/printable_article;jsessionid=20CF4AB9FF6C791C9BD40D48CEE3EF7D?art_id=836714

2 коментарі:

  1. «Бенджамін Бріель Лі був дуже професіональним у всі часи, не відволікаючи мене від усього, що відбувається, якщо у мене були якісь запитання, він завжди був у відповіді. Це була моя перша покупка житла, я мало знав про процес позики, він дуже легко зрозумів речі, щодо яких у мене виникли запитання. Мені дуже сподобалось працювати з ним ».
    Це кредитний офіцер, який працює з групою інвесторів, які готові фінансувати будь-який проект або позичити вам будь-яку суму з дуже низькими відсотками.
    Зв’яжіться з Бенджаміном Бріелем Лі електронною поштою: 247officedept@gmail.com Whats-App Номер: + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити
  2. чи хтось тут колись стикався з фінансовим зривом? у мене це було, і це була нелегка ситуація, тому що я втратив майже все, і я не міг пояснити, як все відбувалося, але COVID-119 мене справді злетів, але я сьогодні вдячний за все Пан Лі зробив для мене те, що допоміг мені взяти позику за 2 проценти, щоб повернути мій бізнес, і сьогодні я щаслива людина через те, що життя було несправедливим до мене протягом усіх цих періодів covid19. з великою компанією США, яка позичає гроші будь-кому, хто шукає позику, і готовий повернути з процентною ставкою 2 у відповідь, тут його електронна адреса: 247officedept@gmail.com та whatsapp: + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити